Wednesday, December 24, 2008

Merry X'mas 聖誕快樂 Joyeux Noël

Merry X'mas 聖誕快樂 Joyeux Noël
隨著聖誕節的到來 2008似乎也快過了
聖誕快樂喔 也希望大家2009也有個美好的一年

我今年收到了一個很棒的聖誕禮物 來自親愛的Apple小姐
雖然我跟Apple小姐不常連絡 但是每次跟他聊總覺得很貼心
這次可以看到他非常開心 一整個人有粉嫩粉嫩的氣息
在這邊希望Apple小姐 還有我所有最親愛的朋友們
還有我所有可愛的家人們
聖誕快樂 希望所有美好的事情都降臨在你們身上
I wish all the wonderful things gather around my friends and my family. :)

My Christmas Gift from Apple :) Oh and the card behind is the 2008 card from Séb! The Paris City Card... i miss la tour eiffel et le sacré-cœur. Also the card beside my little bear is the card from Kennichi a couple of years ago for Christmas. :) 賢一樣 あなたは お元気ですか? :) Also the far behind is a poem i got from Meiji Jingu 明治神宮 in 2003.

親愛的聖誕老公公
你會送禮物來給我嗎?
我今年一整年都有非常非常的乖
我有很勇敢也很堅強 也努力樂觀的大笑

就算骨頭變人骨拼圖 也只流了一滴眼淚
(要怪廖俊先生 我有勇敢!!!)
半年沒啪踢! 半年沒喝咖啡! 還有吃了好多我討厭的魚......
所以聖誕老公公 我真的很乖喔!!
快來給我禮物吧

Mon Petit Papa Noël,
J'ai été une bonne fille et je voudrais un cadeau, s'il vous plaît!! Or if you read English, I want my Christmas gift please..my Santa!! And if I could make a wish for my gift, i wish i could have......................

No comments:

Post a Comment